Last day

Sista dagen på lovet, jag har inte pluggat ett skit på hela lovet! Orkar jag plugga, nej det orkar jag inte. Kommer jag få sitta med allt skit en sen dag i veckan, ja det kommer jag. Jag vill lära mig att sluta skjuta upp saker hela tiden. Men det finns hela tiden så mycket roligare saker att göra så varför slösa bort tiden? Fel resonerat av mig och jag hatar det!! Vore jag rik skulle jag lätt anställa någon som gjorde jobbet åt mig.

Nu är jag tyvärr inte rik så det är väl bara att sätta igång med skiten, det måste ju ändå göras...
Har fortfarande inte hittat laddaren. Bloggen är tråkig just nu och bilder som redan har setts 100 gånger är ingen höjdare att se igen. Håll ut!!


Kommentarer
Postat av: jessicus

skulle du vara rik skulle du inte behöva någon skola eller utbildning. bara leva livet hjärtat ;) tänk så bra :D

2010-04-11 @ 22:37:40
Postat av: Sandraellenor

sv: Jaaa tänk vad skönt. Men tänk så osmart jag skulle vara ;)

2010-04-11 @ 22:42:57
URL: http://sandraellenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0