power

Måste säga att ridpasset får en tumme ner. Det gick inte bra alls. Jag var bitter hon var bitter, slagsmål stog nästan på schemat men jag valde att ge upp eftersom jag kände på mig att jag skulle förlora mot en bitterfitta på 600 kg. Smart val, jag vet.

Jag och mamma ställde in henne och pysslade med henne istället sen åkte vi till ica och bunkrade upp med choklad. Det är konstigt men choklad är den bästa medicinen mot dåligt humör, efter en 200 grams marabou är jag på bra humör. Det är tur att jag inte är bitter så ofta, undra hur jag skulle se ut då? ;)

Nu ska jag släcka ner för idag och ladda batterierna för imorn, skola skola skola! Nu kör vi, snart är det sommarlov!

Pusss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0