satuurday

Idag har vart en bra dag och det känns som om att jag har hunnit med en del. Gick upp tidigt och fixade i stallet och red. Var klar redan vid tolv så jag tvättade och pluggade och städade lite hemma och tog sedan bussen ner till stan och lunchade på vivaldi med mamma och tomas.
Sen blev det jobb för min del och jag har precis kommit hem. Det luktar pizzeria i hela huset. M M M! Hemlagad italiensk pizza med mozarella, ruccola, parmaskinka och färska tomater. Kan det bli godare??

Efter maten ska jag klä på mig varma kläder och sedan ta mig hem till Carro. Får se om det blir lugnt eller party. Blir det party blir det lugnt.

Nu är pizzan klar!! Får se om vi hörs senare annars imorn. :) Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0