today its sunday

dagen började med en lång powerwalk. 7 km med stavar. Haha jag kanske ska börja pensionsspara snart också? Det var verkligen inte så jobbigt som jag trodde men jag och Ia ska gå milen i veckan i ett högre tempo taack!! Boxning ska jag också försöka klämma in i veckan.
Ja ja efter en ordentlig frukost gick jag till stallet och fick mig en ordentlg kurs i longering. Herregud. Inte min favoritsak direkt men det måste göras det med. Allt kan inte vara roligt.

Nu har jag bara varit hemma, tagit igen missade program av ponnyakuten och snackat med syrran som var här! Nu tänker jag sova, imorn ska jag vara i skolan klockan åtta.... Jag och Majsi ska vara i skolan då sen shoppa på coop. Ohhhyes vad kul!! ;)

Sååå nu. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0