wednesdaay

Skolan, plugget på eftermiddagen gick ju mindre bra. Power point är inte min grej och jag hatar att ingen annan bryr sig om att vi ska redovisa imorn. Så nu tänker även jag skita i det för en gångs skull, sen imorn när vi ska redovisa, jaha hade inte du gjort det? Synd. Betygen falling down down down down, but right now i don´t care!!
Tog en glass på donk, min älskling med kolasås. Lovley! Köpte en superfin ring också. Show you tomorrow!
Värst vad mycket engelska det blev här nu. En mycket proffsig sådan..
Today

snygg snygg glitterpåse, men delete it.

Red min fina fina häst i padocken. Det är så sjukt men jag red på gagset, för er som inte är hästintresserade så är det ett bett, ganska skarp sådant. Förut kunde jag rida henne på det så i söndags satte jag på henne det för hon var stark och stel. Tidigare har jag upplevt att hon trivts på det. Men idag fick jag en annan känsla. Både i måndags och idag kändes hon halt och superkonstig så jag gick tillbaka och bytte till det vanliga, rider på bridongbett i vanliga fall och vips så var hon normal igen. Smart häst.. Bra det! Hon var superfin på slutet men starkheten släppte inte riktigt, imorn är det träning så då blir det jobba jobba jobba!




Mikaela och Jerra!

Nu på kvällen har jag gått en långppromenad med mina feta hundar och min lilla bror. Tror jag lyckades bränna några kalorier och dunka lite vett i skallen på honom. Mysigt var det!

Nu ska jag läsa lite bloggar sen sova! :) Puss

Kommentarer
Postat av: maja

faaan va söt hon är.. lilla Gina!!

saknar att umgås med dig!

2010-04-14 @ 23:32:54
URL: http://maolivia.blogspot.com
Postat av: Sandraellenor

Visst är hoon!! Misss it to babee :(

2010-04-15 @ 07:33:58
URL: http://sandraellenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0