back in school

Nu är allt som vanligt igen. Eller inte allt, hästen fattas ju fortfarande. Skolan har börjat efter ett skönt men sjukt kort lov. Det kändes overkligt på något sätt att komma tillbaka till vardagen men det blir nog bra. Jag är riktigt taggad för detta år.

Blev ingen lång dag, gick bara till halv tre tror jag. Följde med Ida hem och fikade och spelade sims!! Sen kom pappsen och hämtade mig ochjag fick min födelsedagspresent, allt för körkortet, ni vet teoriböcker och sånt. Måste säga att det är sjukt dyrt! Trodde inte att det kostade så mycket!
Åt donken och fick skjuts till Rocklunda för att kolla på Idas ridlektion. Fastnade i stallet på vägen hem.

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Vill piggna till och komma in i de vanliga rutinerna, inget nattavak här inte.

Hörs imorn!  Puss och Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0