confused.

faktiskt i vissa situationer så måste man ta sig i kragen och fånga repet innan man trillar ner i gropen. Det är en del saker som händer just nu i mitt liv. Med mig, med min familj och med mina vänner. Man måste räcka till och stötta sina vänner genom allt det jobbiga men nån stans mitt i allt det här så finns även jag och det kan vara svårt att komma ihåg ibland. Jag kommer alltid finnas för mina vänner och jag vet att de finns där för mig men någonstans mitt i kaoset så måste jag hitta mig själv. Hur mår egentligen jag? Ibland måste jag vara det där egot och bara tänka på mig själv. Just nu ikväll så känner jag att det behövs annars kommer jag att missa repet och falla ner och det vill jag verkligen inte.

Det är mycket jag inte förstår, det är varför allt ska hända på en gång. Kan en männsika ta in såhät mycket saker på en och samma gång? många tankar florerar runt i mitt huvud just nu och det är klart att det är jobbigt, det är skitjobbigt. Jag vill inte leva med en fasad omkring mig som ser så vacker och perfekt ut. Jag vill att det ska finnas kärlek och omtanke. Det är sånt som jag inte har tänkt på förut, men efter att ha gått igenom det som jag har gjort det senaste tiden i mitt liv så har jag lärt mig att har man kärlek och en familj så funkar livet.

Jag försöker någonstans i allt det negativa försöka pussla dit de possitiva bitarna som kommer hända och som finns. Men en sak kommer jag alltid att fundera över och det är varför allt kommer på en och samma gång. men som mamma alltid säger  Det finns en mening med allt.

Kommentarer
Postat av: din ida <3

gumman, jag förstår en del av vad detta handlar om och den viktigaste i ditt liv är dig själv - GLÖM INTE DET! jag hjälper dig med allt jag kan för att du ska må bättre och jag hoppas verkligen att du vet att jag jämt ställer upp för dig. jag klarar mig inte utan min pojke så jag förstår hur du känner. jag klarar mig heller inte utan ER - ni som är dem bästa vännerna i världen. jag älskar er så sjukt mycket och är evigt tacksam för den tid vi haft tillsammans och den tid vi har framför oss.



det vänder snart älskling, allt kommer att sluta bra! puss <3

2010-08-31 @ 07:50:38
Postat av: majsan <3

hjärtat mitt, det kommer lösa sig! jag och tjejerna kommer alltid finnas för dig som du finns för oss, det lovar jag dig. Du har varit ett stort stöd för mig när jag mår dåligt så tveka inte på att jag kommer vara ett stort stöd för dig också! Jag älskar dig och tjejerna mer än allt, ni är bäst! puss :*

2010-08-31 @ 11:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0