25 februari

Idag när jag vakande ville jag inte vakna. Men jag pallrade mig upp och var i skolan till tolv, sen lunchade jag med brudsen på Vivaldi. De drog på Idrott och jag stannade kvar och shoppade lite. (Får vara med på idrotten efter sportlovet igen!!)

Nu ska jag stänga ner allt som har med internet att göra och försöka koncentrera mig på en enda sak. ESSAY! Jag har valt helt fel ämne att skriva om, det går inte för jag får ingen glöd över huvud taget. Har skrivit typ en halv sida och på söndag ska den vara inne med 3-4 sidor på engelska. Inte bra..

Jusst det! För ungefär 20 minuter sen när jag var på väg från bussen så gjorde jag min första vurpa sen snön kom. TOPPEN! Först hoppar jag av bussen, går igenom en upptrampad gång med snö upp till knäna när jag ser att Mary kommer travandes på stallplan. Skriker MAAARY men då sätter hon av i full galopp och drar. Då dunsar jag på ruumpan. Emma fick tag på henne iaf.

Puss/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0