Idag har det inte vart en vanlig dag

för det har varit Carros födelsedag! ♥
Kom hem för ett tag sen och jag har haft ganska mycket för mig sen jag slutade. Gick direkt till stallet och började fixa där, mamsen kom senare och jag höll lektion för henne. Gick väl bra men tjata det fick jag. ;)
Sen var jag och Emelie bjudna hem till Carro på tårtkalas. Det var mycket trevligt.
Carros familj känner man sig alltid så välkommen i, nackdelen är att man äter ihjäl sig på Carros mormors bakverk..;) känns som att jag har gått upp några kilo nu.
Carro fick fina presenter och jag antar att hon blev nöjd. Efteråt blev det tjejsnack och nu ligger jag hemma i min säng och ska sova.

har massa bilder men det går inte att lägga upp dom, gör ett nytt försök imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0