Lördag

dålig update idag. Har varken haft tid eller lust för att skriva. Gick upp halv sju i morse för att fodra hästarna sen kom jag hem runt sex efter att ha jobbat på tävlingarna hela dagen.
På något sätt älskar jag hamre och tävlingarna där, även om man är tvingad och jobba, får bära skittunga hinder, frysa och jobba gratis så är det roligt. Stallbrudarna♥

Kom hem, försökte plugga gick inge bra. Åt tacos åkte ner på stan och gick på bio med majsan, mikaela och johanna! Snabba Cash levde verkligen inte upp till mina förväntningar men Joel Kinnaman gjorde det bra tills han raka av sig håret. Men det va ju i slutet ;)
Nu ligger jag hemma i sängen och tänker sova. imorgon ska jag verkligen plugga hela dagen sen åka och fira farfar som fyller 73 år..




Godnight lovers

Kommentarer
Postat av: Laila

Fin blogg :)♥

2010-02-07 @ 19:52:00
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Sandraellenor

Taackk :)

2010-02-07 @ 22:54:10
URL: http://sandraellenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0