need to move

Nu är jag verkligen super trött på att bara få lata mig. Jag vill träna, jag vill rida jag vill kunna springa utan att få svimmkänslor. Men ikkesanikke, körtelfebern tar kål på mig. Jag känner mig frisk för övrigt men en körtelfeber tar 6 veckor att läka ut och det märker jag så fort jag rör lite extra på mig. Jag står inte ut, jag är så van att röra på mig och jag känner hur min kropp liksom förtvinar.
Jag brukar kunna äta skit i veckorna med tanke på att jag är så aktiv, jag har fortsatt nu vilket inte har gett några fina resultat.
Fick ångest för ett tag sen och proppade i mig gurka och vindruvor! Kanske kan bli mars snart? EVIGHETER!!

Har nyss gått igenom 3 bland de längsta timmarna i mitt liv också. Nu är det ur vägen!


nu ska jag sova, ska vara i skolan vid åtta. Inte van vid tidiga tider..
Godnatt


Kommentarer
Postat av: johanna

åhh, vad sugen jag blev på apelsin!

2010-02-10 @ 20:58:04
URL: http://johannasriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0