Ny vecka, nya möjligheter

Nu är det återigen en måndag och jag har en helt ny vecka framför sig minus en skoldag med tanke på att vi har en underbar studiedag på fredag.
Idag har vi haft det riktigt trevligt i skolan, första 3 timmarna bestog av snack och pinisspelande. Något proffs är jag väl inte.. De andra tre timmarna var vi på studiebesök på idé och affärshuset. Skönt där också, väldigt slappt. Sen hann Dylan sätta en snöboll mitt i huvet på mig innan han gick hemmåt. Maja, Ida, Alex, Gillis och jag hade trevligt på Chillhouse by Pyret innan alla åkte hem..
Nu ska jag snart ta och pallra mig iväg till stallet. Kul när man inte får rida!

Ikväll är det Paradise Hotell. Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0