Semelfik

Sådär ja! Nu var Fettisdagen slut för i år! Egentligen vet jag inte varför vi har en dag som heter så och varifrån semlor kommer? Men det är gott, för första gången i mitt liv har jag ätit färska semlor. Smakar mycket bättre och det är faktikst asgott när mandelmassan försvinner!

Träffade Carro och Johanna efter skolan, vi gick runt lite men bestämde oss för att ta en sväng förbi Chantal´s och åka hem till Carro istället. Johanna åkte hem till sig med två semlor och vi andra två mumsade i oss semlorna hemma hos Carro.





min söta vän carro, jag älskar dig stumpan!

Nu ska jag sova, för en gångs skull i tid! Vet ni varför? För min dator dör snart och jag orkar inte resa mig ur sängen för att hämta laddkabeln. Lika bra det :) Sov sött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0