SKITDAG

Usch usch jag har verkligen inte haft någon bra dag. Horoskop stämmer verkligen.
Nu är jag riktigt trött på alla dessa oansvariga männsikor som dyker upp precis överallt!
Vad är problemet med att ha ett stort ansvar? Vet du om det, skaffa fan ingen häst!
Att ha ansvar för sin egna häst är väl en jävla självklarhet, du har själv skaffat den så se då till att ta hand om den.
Så jävla trött på de som har problem med att ta ansvaret för 14 hästar som händer ungefär en gång i månaden och sumpar det varenda jävla gång. Är hjärncellerna helt utbrända eller? Verkar så.
Det som fick mig att reagera till detta utbrott är att i söndags när jag och Carro klockan åtta på kvällen skulle åka iväg och sola så ser vi att det är en häst ute fortfarande. Vi kämpar och får tillslut tag i en person som är kvar i stallet, hon tar in honom och upptäcker att det är fler saker som inte står rätt till, det är släckt men hästarna är inte fodrade.
När jag kommer till stallet idag ser jag ett meddelande på tavlan att den som tog in Regina ska nämligen ha tagit in dunder för han hade varit kvar när hon hade tagit in de andra hästarna. Jag tog för fan inte ens in min häst. Det var någon annan som gjorde det. Jag får skulden, det var för fan jag och Carro som såg till att häststackarn inte fick vara ute hela natten. Det där med ansvar har vissa inte hört talas om. Jag blir riktigt förbannad!!
Helt klart har detta varit en skitdag rakt igenom och vissa männsikor ska fan inte ha häst. Så enkelt är det.
Nu ska jag plugga.. Kan det bli värre än såhär?



This is a freedom feeling


Kommentarer
Postat av: FRIDA VILTORSSON - Det mesta mellan häst & hov

vilken mysig bild!!

2010-02-03 @ 21:21:09
URL: http://fridaviktorsson.blogg.se/
Postat av: Kristina Warg

Läs min blogg: http://kristinawarg.blogg.se :D

2010-02-03 @ 22:38:54
URL: http://kristinawarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0