fredagsmyyyys

hej alla mina små kycklingar! Så här dålig uppdatering har det inte varit på länge, men jag har varken haft med mig dator i skoan eller vart hemma sen jag slutade i eftermiddags.
Dagen började på MDH där vi var på föreläsning om alkohol och droger. Det var mer som en teater.. Det va riktigt mycket att ta in, han berättade ur sitt egna perspektiv och det var riktigt hemskt! En tår rullade nästan ner för min kind. Fler såna föreläsningar, JA TACK!

Tillbaka i skolan diskuterade vi bara kring föreläsningen och sen mötte jag upp Bess och gick ett tag på stan tills det var dags att tjäna pengar!
nu är jag äntligen hemma och sitter och äter mat! Ska snart äta lite på min kladdkaka och även fixa partylista för imorn! TAGGA!
 Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0