Söndagsmys

Den här helgen har jag helt lagt datorn åt sidan och fokuserat på andra saker. Gett all tid till mina underbara vänner och fått lite saker gjort hemma.

I fredags hade jag Maja och Ida en riktig tjejkväll. Vi lagade mat, dansade och var bara tjejiga. Det behövdes verkligen och jag är tacksam över att få ha såna fina vänner!

Igår så tog jag hand om två hästar i snökaoset och på kvällen var det årsmöte i stallet men italiensk buffé. Jag och Majsan tröttnade ganska snabbt så Emma var snäll och skjutsade hem oss till Jocke. Dö eller inte dö var frågan på bilfärden.. Men vi överlevde som tur va. Kvällen kanske inte var något att hurra för men den spenderades med mina brudar så vi gjorde den till vad den blev till. Jag är så tacksam över att ha såna fina vänner som ni alla är. Underbaringar!!

Vaknade hos Majsan, segdag. Men den avslutades i stallcafeterian med cola, chips, daim och en massa snack.
Jag har åkt på en förkylning uppepå allt så nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på wallander!

Bild från igår..

Puss och ha en mysig kväll!


Kommentarer
Postat av: Maja

Älskar dig min bästaste snyggggiiing!!!

2010-02-22 @ 14:50:26
URL: http://Maolivia.blogspot.com
Postat av: Sandraellenor

och jag dig !!!

2010-02-22 @ 16:38:42
URL: http://sandraellenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0