snnnuuva

Mammas magiska drinkar börjar leda min förkylning på bättringsväg.
Tidigare idag när jag sa att jag skulle pallra mig till stallet så ljög jag.. Istället tankade jag ner en RIKTIGT dålig film som jag faktikst kollade på för att slippa gå bort till stallet. Men efter en timme klädde jag på mig och tog mig an det besöket också. Träffade Majsan och Jessica, utan alla mina vänner undrar jag om det hade vart lika roligt att gå till stallet i 20 minus, skulle inte tro det.

Igår anmälde jag oss till Falsterbo så i sommar ser jag fram mot en riktigt rolig vecka fylld med Hästar, party och sol. Sommar står högst upp på min önskelista och på plats två vårshopping i stockholm.

 


Kommentarer
Postat av: mikeliii

kul att man oxå blev frågad om att följa med till falsterboooo? :/

2010-02-24 @ 00:38:42
Postat av: Sandraellenor

följ med? Vi har ju pratat om det asmånga gånger men du har ju sagt att du inte har råd :P

2010-02-24 @ 15:18:14
URL: http://sandraellenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0