Weekend has come

Nu är det helg, långhelg desstutom! JB har studiedag imorgon så nu är jag hemma och tar det lugnt. Kände mig inte riktigt sugen på att sola idag, kändes inte rätt eftersom det nästan var sommar ute +1 grader. Är det inte otroligt? ;)
Imorgon skulle jag jättegärna åka till den stora bloppisen i Stockholm, skulle vara superroligt faktiskt. Får kanske se om det blir någon impulssak eller om det inte blir något alls. Men jag är supersugen!


En bild som jag tog igår, lite häftig!
Har rensat min garderob och tänkte se om det finns lite som går att göra andra plagg av. Nu ska jag ta till mina kreativa sinnen och bli en designer! Resultat får ni se sen! :)

Pusss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0