Ao Nang - Tipa resort

Sitter har i varmen nere i receptionen och vantera pa att familjen ska bli klar sa ska vi ga ivag och kaka. Trivs superbra har pa hotellet och alskar staden! Vi har ett jattefint rum nu men imorn klockan fyra ska vi aka tll bangkok, buss i 11 timmar inget jag ser fram emot precis.
Eftersom vattnet ar sa forttort har i Ao Nang och det inte inns nagra fina strander sa tog vi en Longtail boat ut till Poda Isalnd dar vi solade och badade. En jattefin strand men klarblatt vatten. jag vill verkligen inte hem, men jag ser fram emot shoppingen i Bangkok.
Idag har vi halsat pa apor som lever pa stranden, eller ja i grottorna ovanfor sranden. Sotnosar! Vill stoppa ner en i fickan och ta med hem. Men ikke..
Mitt nyar va bast, och en nyars puss fick jag! ;)
nu kommer familjen, hors nog nar jag kommer hem.
Puss/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0