Back to buisness

Hej alla mina små kycklingar, det känns som om att jag har gått i min egen lilla vinterdvala. Har inte visat att jag har funnits vid liv på ganska länge. Den senaste veckan var jag knappt vid liv, det har var sjukdomar för hela slanten. Stora halsmandlar och besök hos doktorn som kunde konstatera att jag har halsfluss och körtelfeber. Vilket betyder att jag inte får rida eller utföra någon fysikst aktivitet på 6 veckor. Så det är bara att säga bye bye till min skidweekend med syrran. Så tröttsamt att allt ska hända mig! Men om några veckor ska som bort!

Under tiden jag har legat i sängen och inte rört en fena så har mamma målat och fixat på mitt rum, har fått nya möbler och det är riktigt mysigt! Skönt att jag slapp göra det själv! Flyttkartongerna står fortfarande kvar eftersom jag är så lat och jag inte vet vad jag ska göra av mina saker..
Min söndag har varit lugn och skön, var bjuden på middag med familjen hemma hos Tomas föräldrar och det var riktigt roligt att träffa alla igen! Åt för en vecka sa jag då, men jag ska erkänna att jag är hungrig igen, vad är det med mig och mat?

Imorgon är det back to reality och det ska bli skönt, hatar att halka efter i skolan.
Lönen var en besvikelse men det är väl bara att jobba mera.
Ska skriva mer så fort vi får internet eftersom det mobila hänger sig hela tiden så försvinner nästan alla inlägg jag skriver lagom tills jag ska lägga upp dem.
Bilderna från thailand är uppladdade men jag valde fel dator idag så de kommer väl imorgon :)
Nu ska jag krypa ner i sängen för tröttheten börjar verkligen ta över.

godnatt;)

Kommentarer
Postat av: idiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

thats my girl ;)

2010-01-26 @ 15:11:22
URL: http://idahakansson.devote.se
Postat av: Sandraellenor

om jag är älskling! Love you

2010-01-26 @ 20:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0