Bye Ao Nang snart Hej till Bangkok

Sitter har och vantar pa att klockan ska ticka. Klockan fyra gar bussen till Bangkok. Ska aka buss i elva timmar som sagt, ska kila till 7 eleven och bunkra upp med massa godsaker. iPoden ar laddad och dvdn ocksa.
Bokade nyss ett hotell, det ska bli grymt haftigt att fa uppleva bangkok ocksa! Hotellet har 88 vaningar och en massa coola saker, som restauran och pool langst uppe pa taket.

Vi kommer vara framme imorgonbitti, klockan ar snart ett pa eftermiddagen har i thailand.
Idag ar det ganska molningt och det kom nyss en regnskur, men det ar ungefar 30 grader iaf sa det gor inget ;)!
Allt ar sa underbart och jag skulle kunna vara kvar har forevigt om det inte vore for er dar hemma, satt er pa ett plan och kom hit for fan! :D

Ska ut och sola det sista nu, usch vad hemskt och saga det men sa ar det.
Puss/s

Kommentarer
Postat av: jessicus

JAG KOMMER!!!! ta emot mig :D:D

2010-01-03 @ 17:13:14
Postat av: Carro

Jag kommmer gärna för här är det inte 30 plus utan 20 minus :O<3 puss saknar dig! love u

2010-01-04 @ 00:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0