Måndag och Thailand

Idag började vi vår första lektion med föreläsning på växhuset. Tommy berättade för oss vad man ska äta, det är nu bye bye till cola, choklad och massa annat äckel. Kanske kan hjälpa mig tll ett bättre imunförsvar?
Värt ett försök. Halva lektionen har gått och sen ska jag bara hem, eller på vägen ska jag ta en sväng förbi stallet och träffa Jessica. Sen vidare iväg och handla med mamma och Alexander.

Ikväll ska jag plugga lite också, har halkat efter lite som sagt. Nu bjuder jag på en liten bildbomb från Thailand!








Bilderna är från Koh Lanta och jag har betydligt fler men jag lovar att visa dem en annan gång för nu börjar min lektion!
Puss/s


Kommentarer
Postat av: Idiiiis

sexy ass you´ve got! ;)

2010-01-26 @ 15:10:30
URL: http://idahakansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0