Shoes and Avatar

Har nyss kommit hem från ett biobesök med pappa och Alexander. Avatar var super! Inte alls sådär konstig som jag trodde att den skulle vara. Livlig fantasi har han iallafal den där regissören. När vi gick och väntade på att bion skulle börja så slank jag in på belles shoes och såg att de hade rea. Kunde inte låta bli frestelsen av alla skor som sa att dom ville föja med mig hem, men jag behärskade mig och lät bara ett par följa med.

Skor får man aldrig för mycket av!
Efter bion blev det donkenkäk, BLÄÄÄ! Var egentligen fortfarande proppmätt efter lunchen med Majsan och Idis på spicy.
Nu tänkte jag bädda ner mig i sängen och förbereda mig inför morgondagens argumentation! Önska mig lycka till;)
Puss och godnatt på er alla gullegridar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0