sunday and old memories

Nu tror jag att jag har kollat igenom unfegär varenda bild på min dator. Minnen man saknar alltså, en bild säger mer en tusen ord, det stämmer verkligen!
Igår tog jag, pappa och alexander det lugnt framför filmer och ett stort fruktfat som slank ner riktigt bra. Såg sommaren med göran för första gången och det är garanterat den bästa svenak film jag har sett!

Idag så har jag jobbat hela dagen så har därför inte kunnat uppdatera för när jag slutade så hjälpte jag mamsen i stallet sen skyndade jag mig hem slängde ihop några muffins och sprang till bussen för att möta upp Carro. Vi tog en skön solning på oxen. Solaruim är en bra uppfinning, okej att det inte är det mest hälsosamma men so what? Ingen har dött hittills!
Efter en sväng från bussen( har långt till bussen ) i 10 minus så har jag äntligen bäddat ner mig i sängen.



på tal om gamla bilder. ibland saknar jag mitt mörka hår men vafan!
Nu tänker jag sova och räkna ner dagarna tills världens bästa neger kommer hem!

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0