Take me back

Okej kylan fortsätter.. Jag håller på att avlida och vill bara tillbaka till Thailand. Igår så trodde jag allvarligt att jag skulle frysa ihjäl. Mjukisar, duntofflor, stickad kofta, stor stickad halsduk under en varm skön yllefilt så frös jag fortfarande men jag somnade ungefär en halvtimme efter då klockan visade 19.45.
Det skulle inte vara helt fel att ta en sista minuten ner till värmen igen. Vinna på lotto kanske?
Nej men ikväll ska jag tjäna pengar, jobbar till 23.00! Då brukar jag ligga och sova som en stock i sängen med tanke på att jag fortfarande inte har ställt om mig.

Jag har inte internet hemma än heller. Jag vill bara sova sova sova. Ta mig till Thailand? Det var ett jävla tjat på mig men jag vill inte bo i Sverige.
Puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0