Tisdag

Hej lovers!
Idag har varit en ganska bra dag. Skolan och stallet sen inget mer, det är väldigt lugnt i mitt liv just nu. I skolan hade vi vår första webbdesign lektion, härlig lärare haha! Snart är även jag duktig på datorer hoppas jag. I pyret har det härjats hela dagen. Alla har varit ganska vilda, men i like it and i love my class. Förutom typ en viss efterhängsen person. Nämner inga namn och kommer aldrig göra. Känner mig elak men jag står inte ut!
Det är som magneteffekten fast man har dom vända mot varandra åt fel håll ni vet så där att de inte kan nudda varandra, så känner jag med den männsikan. 

Ida har lekt papparazzi med sin kamera så även idag ska det bjudas på bilder. Min blogg är på bättrings väg och jag hoppas ni gillar den. Men gillar ni inte mig så gillar ni antagligen inte min blogg;)!


I tisdagens ära bjus det på en dagens outfit


Kvällen har bjudit mig på en semla, och nu ska det pluggas och sen ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på paradise hotel!
Puss/s

Kommentarer
Postat av: jessiucs

du är så snygg din jävel!

2010-01-27 @ 01:08:32
Postat av: Idiiiiis

SNYGGIS

2010-01-29 @ 11:47:14
URL: http://idahakansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0