Tisdag

En tisdag i skolan är inte min favoritdag. Idag tror jag faktikst att temperaturen är lägre(högre?) ah iallafall varmare än vad den har vart de andra dagarna. Har ungefär en timme kvar i skolan och sen ska jag förbättra solbrännan på oxen. Lovley, men inget slår ju Thailand. Verkligen inget! Jag tänker på min syster som har glidit runt på Malaysias stränder hela dagen men som just nu antagligen sitter och käkar något gott i värmen.

Är hästledig idag men jag antar att jag får åka ut till stallet ändå för jag fick nyss ett samtal av Jessica att Regina och Baron hade sminit upp ur hagen, antagligen har de rivit staketet. Det var ganska förutsatt. Så jag lär ju åka dit och laga. Mindre roligt. Men jag ska ta och pallra mig till labbet igen och labba klart så jag får sola någon gång!
Hörs väl imorgon om jag inte lyckas nalla åt mig något internet hemma hos någon söt vän.
Puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0