stockholms skärgård

kan passa på att skriva här när jag ändå inte har något bättre för mig. Är ute med båten och har vart det sedan i måndags. Förra veckan var jag i Falsterbo och det var gryymt! party all night long och hästar såklart.. Nu har jag bytt kontrast helt och hållet. Till att åka några timmar båt per dag, sola lägga till i någon hamn äta och sova. Börjar tröttna lite, har till och med löst soduko för att det är brist på saker att göra när solen går ner.

Igår var vi i sandhamn och det var riktigt trevligt faktsikt.. Imorn ska jag ta mina saker och sätta mig på tåget hemmåt. Ska blir riktigt skönt! Har sovit i min egen säng 1 gång på två veckor.

Jag är skitdålig på att skriva här. men jag har viktigare saker i mitt liv som jag har fullt upp med att hinna med! Det har nyss kommit en extra grej. PUSSSSdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0