Sommar..

Laddar inför skolavslutning och party. Imorn är det äntligen ett efterlängtat sommarlov som står på schemat. Ett år på gymnasiet har passerat och det känns nyss som att jag kom in och satte mig på stolen i ringen första dagen. Vi körde lekar och sommarens flipp och flopp. Fyfasen vad skämmigt det var.
Nu går jag i världens bästa klass och nej jag skämms inte längre för att prata inför dem. Mina två återstående gymnasieår kommer bli grymma! Kunde inte ha blivit bättre klass och skola.
Ni kanske fattar att jag är nöjd?! ;)

Idag har jag iaf vart i skolan i tjugo min sen fika med beccis. Hon följde med till stallet jag red på min tjurskalliga häst och nu de senaste 2 timmarna har jag tagit hand om mig själv. Solat, gjort ansiktbehandling, gjort behandling av händerna, rakat ben, målat naglarna och just nu så sitter jag med fötterna i ett fotbad, skönt skönt.


Snart blir det sängdags och en skönhetssömn ;)!

Pusss / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0