1 mars

Gratttis Mamma!





Idag har jag haft ett ganska fullspäckat schema.  Vaknade och upptäckte att det snöade, igen! Det är sånahär dagar man inte vill ha häst. Tyvärr var det bara att klä på sig och ta sig ut i snön.

Ikväll har jag och Ia lagat mat till mamma, eller ja till hela familjen. Det blev mammas födelsedagspresent. Fick lite smått panik när jag såg att Lush hade stängt ner eftersom jag har köpt födelsedagspresent+julklappar där till henne i flera år, men mat gick bra!

Måste ju säga att det faktsikt blev väääldigt gott! Lax med cashew nötter och citronbräserad potatis. Jag lovar att det var gryyymt got och jag är faktikst väldgt stolt över mig själv.
Till efterrätt gjorde jag pannacotta och Ia skulle göra chokladmoussetårta. Det var ju lyckat.. Hahaha!

Tillslut fick vi till allt och min mage gör ont nu..
Imorn får vi se vad som händer å sker. Funderar på en solning!
Pusss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0