Boring friday night

Ja det är fredag, vissa slår klackarna i taket, vissa har en date, andra är ute och tar ett glas vin med en kär vän och så finns det dom som sitter framför en dator vid ett köksbord och försöker få något att göra. Det sistnämda stämmer galant in på mig ikväll. Jag har så tråkigt.

Alla mina vänner ska festa. Varför festar inte jag? Orkar helt enkelt inte, men lite sällskap skulle inte skada.

Såå till det här med att hitta på något att göra? Vad kan man göra när man är helt ensam?
Kanske skulle jag passa på att ta hand om mig själv, som jag aldrig gör. Gå ner i källaren och träna? Nej det vågar jag inte helt ensam.
Fundilurar nog på det hela kvällen. Jag vill att det ska vara sommar, då hade alla problem varit bortblåsta!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0