Fredag, underbara fredag

Vädret är ju lysande! Eller vad säger ni? Själv sitter jag hemma och har lite fredagsmys, vovvarna äter ostbågar jag äter choklad och mamsen dricker vin. Ikväll så blir det massa tacos och mys med familjen, hade hoppats på bio med Becca men det var fullbokat, hade hoppats på en myskväll med min carro men jag har inga allergitabletter. Finns det något annat val än att vara hemma?
Det kan vara mysigt ibland det också :)

Funderar på att gå ner en sväng och bränna lite kalorier. Nu ska jag byta om till mjukiskläder och ta en promenad till stallet!
Ha en fin kväll :)♥


Undervattens bild, med en ganska värdelös grej som man satte över kameran. Alla bilder blev suddiga..
Här är jag och syster under vattnet i världens bästa land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0