Nighty nighty

Tjabba! Stallet vare ja, stark,märrig knäpp häst är vad jag äger. Att hon aldrig blir bättre. Antingen skitstark eller så står hon på bakbenen. Det finns liksom inget mellanting på den där. När vi rider ute allstå, pucko!! ;)
Red ut med kicki och galopperade nere vid vattnet på björnön. Hon blev rädd för ett gäng joggare och fick panik, de fick dom också tror jag. De blev som statyer, haha! Efter turen så blev det massa snack med Maja och Mikaela, haha love you girls..Maja den jäveln åker ju till Chicago på torsdag så jag fick säga hejdå till henne också!

Nu ligger jag hemma i sängen och ska sova lite tror jag, eller om jag måste skriva på serviceuppgiften. Har inte bestämt mig, det sistnämnda låter smartast men det första låter mycket mycket skönare. Får se om jag kan ta tummen ur röven och skriva klart det där. En halvtimme så är det klart, men min ddrivkraft brukar försvinna så fort jag kommer hem från skolan. GREAT! Att det ska vara inne imorgon är en annan femma.

Imorn ska jag upp en timme tidagare än vanligt, måste fixa massa saker. Imorn blir det skola-utegrej som jag måste ta igen- sen stressa iväg till jobbet. Mer än så kommer jag inte hinna!

Sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0