onsdag

full fart, i like it. Skola, utedag,jobb, plugg. Tid för datorn nej. Tid för att blogga, tyvärr. Älskar att skriva av mig men måste prioritera lite. Tyvärr har bloggen blivit bort prioriterad idag. Upptäckte igår att 365 kronor har dragits från mitt konto i fredags när jag solade. Helskumt, imorn blir det ett besök på banken.. imorn blir det lov. Skööönt och välbehövligt. Jag älskar JB och jag älskar Pyret men ibland behövs den där pausen liksom. Jag trodde aldrig att jag skulle trivas så bra som jag gör, men det gör jag.

hittade den här söta bilden på oss. Vad är det 2 år sen? Gullegrisar!! Haha..

Nu är det sängen som gäller, imorn flyger vi till blåkulla. Fast Maja dissar och flyger till chicago..
puss

Kommentarer
Postat av: emeliee

nej men guuuuuud! haha

2010-04-04 @ 15:31:57
Postat av: sipo

hahaha den va gammal, så jag ser ut!

2010-04-10 @ 14:16:39
Postat av: Sandraellenor

sv: Hahaha jaa det var ett tag sen!

2010-04-10 @ 15:46:19
URL: http://sandraellenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0