Spooortlov

Igår hade jag en del att göra. Datorn startades inte en enda gång och det är bra för mig att inte vara så fruktansvärt beroende av denna burk.
Igår tog jag massa blodprover och sen lunchade jad med mamma, behövde lugna ner mig lite efter allt blod. Jag vet inte vad det kan bero på, men jag har blivit fruktansvärt fjantig!
Kvällen var mys, med E och D ;) !

Idag blev det galopp och full rulle ute i snön. Mina armar mår inte bra efter en dragkamp med ångvälten herself...
Nu ska jag packa, imorn är det jag som knäpper på mig pjäxor och kör full rulle i backen!!


Kommentarer
Postat av: Ia

Du är utmanad ;)

2010-03-05 @ 10:57:30
URL: http://hastbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0