I'm Backk

Halllå. Har ni saknat mig? Klaart! Har tagit en liten semester. Skönt att bara åka iväg till värmen sådär impulsivt. Nu är jag brun och fin.

Tillbaka till verkligheten. Jag har tagit en semester för att plugga och hinna med hästen. Jag är blek och har inte ens hunnit ta mig till ett solarium. Det är ju toppppen.

Igår var det valborg som sagt. Hade en trevlig middag med mina bruds. Hos Maja grillmästaren Nordlöf. Riktigt trevligt, senare drog vi oss och kvällen,morgonen, natten slutade halv sex. Så jag har sovit alldeles för lite idag. 4 timmar.
Ska ta och packa en väska nu för om en timme, när mamma kommer hem från Lonodn åker vi till Strömstad. Sova sova sova i bilen. Jag får finally träffa mina kusiner. Föör länge sen!


Pussss

Kommentarer
Postat av: jessica

jag trodde du hade gått och dött ;o

2010-05-01 @ 19:50:55
Postat av: Sandraellenor

Hahah neeru :D

2010-05-02 @ 21:52:50
URL: http://sandraellenor.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul o träffa er igen <3

2010-05-02 @ 23:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0