Måndag

Idag är det en ny dag och en ny vecka. En dag som bara kommer finnas en dag i mitt liv och jag tackar gud för det. Resursdagar fram till onsdag och jag lär sitta bänkad framför datorn fram tills dess. Har en del saker att ta tag i om man säger så.

Har setat i skolan sen nio och har iaf lämnat in en uppgift, en utvärdering över ledarskapet vi hade på handbollen. 2 timmar senare 3 sidor senare och 1497 ord senare så ligger den inlämnad och klar på fronter. Men nu återstår bara en tidsresa in i ränesannsen på engelska, en bokrecension på av othello på engelska och en hemsida ska byggas i dreamweaver.

När jag är klar, kommer ni på min begravning då? Vore ju gulligt.

Här vilar Sandra som dog på resursdagarna pga för mycket rester. Lovely.

Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0