hur mycket är för mycket?

Fotbollen gick bra. Vi vann såklart, men herregud vilket dåligt bollsinne jag har. Bidrog inte till så mycket tror jag! Åt pannkakor och hade matte. Tankarna var dock någonannanstans..

Efter skolan gick vi och kikade i den nya gallerian IGOR som har öppnat! Jättefräsch och fin var den, äntligen Monki också. Fast det är både bra och dåligt. Fikade med beccis och så fick jag även med mig en tunika/skjorta hem. Supersnygg! Har dock inte provat den än. Hoppas den är lika snygg på, haha.

Var i stallet hos Maxen. Idag gick jag bara en rask promenad med honom i skogen, galet djur det där! Bockade och hade sig i skritten. Toker!

Har kikat lite på Idol och mamsen var iväg och köpte lite choklad så nu ligger jag i sängen och dricker Chai och äter choklad. Ska se till att inte somna allt försent ikväll, har dunkade huvudvärk så jag tänker försöka sova bort den.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0