ibland sometimes..

ibland blir jag bara såå.... trött! Just nu är det väl typ allt?

Stjärnan i stallet måste vara min räddare i nöden, ni som inte har en häst. Hur klarar ni er? Dum fråga kanske, men jag vet att jag aldrig skulle överleva.

Godnatt, imorn är det fredag. Ska plugga hela kvällen så om någon har en debattartikel om politik på engelska kan ni väl skicka den till mig? Sen om någon kanske är riktigt smart så du fattar matte b, kanske du kan slå en pling så att jag också fattar?

Neej.. tvätta bort sminket, sova och vakna upp till en förhoppningsvis bra dag så att jag kan få något genomfört.

Pusss och Godnatt

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej! Du skickade ett mail till mig ang Regina, Jag svarade, sen hör ni inte av er igen!!!

Undrar om du fick mitt mail, synd om hästen, kan ni inte ta tillbaka henne, det är ju inte snällt om ryttaren inte vågar rida henne. Ni visste ju om att hon kunde vara bestämd, be hon som köpte Regina att kontakta mig! Mvh Helena , som inte Fick köpa er häst!

2010-09-17 @ 08:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0