pay and jump

Pay and Jumpen med Max gick varken bra eller dåligt. Hoppade som sagt två 1m. Första rundan gick väldigt segt men den var felfri. Andra rundan gick snabbare men med två stopp. Jag har jättesvårt för att veta vad jag ska göra, känner honom inte riktigt än som sagt. Men det är bara att jobba på det! Är inte nöjd men inte missnöjd heller.

Nu ska jag krypa ner i sängen med en chailatte och några bitar mörk choklad som min älskling lämnade kvar här igår. Lämnar man kvar nåt hos mig så blir det uppätet, sker på egen risk.. ;)
Det började nyss någon film på ettan, ska vara med från början tänkte jag.

Puss och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: mikaela

tack för din fina kommentar sötnos! blev jätteglad :) och du och max kommer hitta varann mer och mer, jag tycker ni är jätteduktiga! puss!

2010-09-22 @ 22:18:20
URL: http://mikeliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0