godnatt 14 april

Sådär ja. Idag har jag avklarat ytterligare ett nationellt prov. Svenska skrifliga, det gick bra. Om jag lyssnar till magkänslan. Jag kanske inte sa att jag hade muntliga svenska i tisdags? Vet ni vad, trumvirvel..... jag fick MVG!

Efter skolan idag köpte vi biljetter till Maddes fest på lördag, tror att det kommer bli grymt! Sen åkte jag och tränade. Som ni säkert inte vet så har jag köpt ett gymkort, så numera är jag biff. eller??

Åkte hem och lagade mat sen har jag skrivit lite personligt brev och jobbat med ergonomin.. Gör klart det sista imorgon bitti. Dör snart.

vad ska jag mer berätta? Slänger in en bild på min fina underbara stjärna. Vårkänslor så det sjunger om det har han den lilla prinsen.



Falsterbo Horse Show 5 års championat

Han är duktig min lilla prins <3

Godnatt världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0