cred till dig som orkar

Såådär nu skriver jag igen. En vecka senare ungefär. Tänkte bara berätta att jag lever och vadjag har gjort under veckan.

i fredags grillade vi hemma hos pappa. asagott. sov över där sen så på lördagen övningskörde jag och det gick super tillslut. stallade och maxen skötte sig galant!
På kvällen kom min älskade G hem till mig så gjorde vi oss iordning drog hem till becca och sen vidare till maddes fest på sigurdsgatan 25.

vi åkte därifrån vid tolv, gick till donken och sen cyklade vi hem. trevlig kväll!

På söndagen åkte älsklingen och tränade, jag åkte till stallet och red. sen cyklade jag till gryta till min babe och sov där.

vaknade upp med hjärtis och solade och tog det lugnt hela förmiddagen. Åkte ner på stan och fikade med tjejerna och sen ut till stallet. Red max på remontträns och herremingud så fin han var. Klockren häst!

kom hem sent och somnade ensam.

tisdag så lunchade jag med mamma på nya ikea, vi köpte lite nya grejor och sen checkade vi in city gross! fräscha affärer. Cyklade till min husmus och red. Stissig och spänd. Expoldernade bomb, men finvar han på slutet!
Onsdag, igår. Jobbade 10-18 mördarpass.. haha! Men det är kul, så trevliga människor! Tog bussen ut till tillberga och hade myskväll med maja och beccis. Somnade tillsammans med dem och vaknade där idag såklart.

Idag tog jag bussen från tillberga vid elva, cyklade hem från stan. Åt lunch och cyklade tillbaka till stan och jobbade 13-18.

har myst med min mammi hela kvällen. Ätit mat, kollat på tv och fått påskägg.

Nu sitter jag bara i soffan och saknar gussstav så sjukt mycket... har inte träffat han sedan i måndags. två dagar kvaar.. blää :( nåjaa.. slut på skrivandet, kan bjuda på lite bilder!


becci & Majsan

Min stjärna!

världens bästa!

godnattt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0