?

Jag är riktigt less. Inte bara på en sak , utan på allt precis allt.. Är trött på skolan, är trött på mitt liv överlag. Allt ser likadant ut varje dag. Stress varje dag. Trivs inte med något. Allt är fel, vill bara bort. Vill göra en stor jävla förändring dom sätter guldkant på tillvaron, just nu är allt bara jävligt grått. Som fan! En resa bort till värmen. Bekymmer som försvinner, få känna att jag lever. En förädring inom snar framtid, min kropp bryter ihop. Hur mycket ska en 17 åring klara av? Gråten i halsen varje dag.. Ibland önskar jag bara att jag hade en normal jävla familj. Ett normalt liv, typ svensson.. Det verkar så lätt.. Jag vill inte vara normal, men ibland finns en önskan om ett lättare liv. How much is enought?

Kommentarer
Postat av: mikaela höglund

lilla gumman då.. :( hoppas det blir ordning snart! sommarlovet är inte jättelångt borta. kramar min vän! <3

2011-05-05 @ 01:23:45
URL: http://dedyrbarastesmycken.blogg.se/
Postat av: michelle

tar med din bok till stallet idag!! tror du behöver ta en liten stund till att fokusera på bara dig!<3

2011-05-05 @ 06:46:21
URL: http://millimell.blogg.se/
Postat av: idis

vet inte vad som händer i ditt liv just nu men finns här för dig om du vill prata! <3

2011-05-08 @ 20:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0